1. Czy mogę zwrócić zamówienie?
Tak, masz prawo zwrócić zamówione produkty w ciągu 30 dni od daty otrzymania paczki.
Aby zwrot został zaakceptowany, muszą być spełnione poniższe warunki:
-
Produkt posiada wszystkie oryginalne elementy i akcesoria, a opakowanie nie jest zniszczone w sposób wykraczający poza normalne otwarcie.
-
Produkt nie nosi śladów nadmiernego użytkowania; uszkodzenia wynikające z niewłaściwego obchodzenia się są wyłączone.
-
Produkty higieniczne (np. biżuteria noszona na ciało, bielizna, kosmetyki) muszą być czyste i w stanie nienoszącym śladów użytkowania.
-
W przypadku otrzymania produktu uszkodzonego — klient musi zgłosić to niezwłocznie po dostawie wraz ze zdjęciem.
Koszt odesłania zwrotu pokrywa klient.
Zwrot jest rozpatrywany do 7 dni roboczych od momentu otrzymania paczki przez nasz magazyn.
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu, jeśli istnieje podejrzenie, że produkt był używany lub został uszkodzony nie z naszej winy.
2. Jak dokonać zwrotu?
Jeśli spełniasz powyższe warunki, wykonaj poniższe kroki:
Wyślij e-mail na adres:
📧 obslugaklienta@werabutik.pl
W wiadomości podaj:
-
numer zamówienia
-
powód zwrotu
-
zdjęcie produktu (jeśli jest uszkodzony)
-
imię i nazwisko
-
adres klienta
Po zgłoszeniu otrzymasz od nas dokładny adres zwrotu.
❗ Nigdy nie odsyłaj paczki na adres nadawcy z etykiety!
Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient.
3. Prawo odstąpienia od umowy (14 dni – zgodnie z prawem UE)
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia, bez podawania przyczyny.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia:
Musisz wysłać jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu na adres:
📧 obslugaklienta@werabutik.pl
Odstąpienie jest skuteczne dopiero po odesłaniu towaru.
Koszt odesłania towaru w ramach odstąpienia ponosi konsument.
4. Przesyłki w trakcie transportu
Nasze produkty wysyłane są z Azji, dlatego czas dostawy może być dłuższy.
Jeśli zamówienie zostało już wysłane, anulowanie nie jest możliwe, dopóki paczka nie zostanie dostarczona.
Po jej otrzymaniu możesz odesłać towar zgodnie z zasadami zwrotu.
Aby przyspieszyć proces zwrotu, prześlij nam potwierdzenie nadania przesyłki.
5. Skutki odstąpienia od umowy
Po otrzymaniu zwrotu:
-
zwrócimy wszystkie dokonane przez Ciebie płatności z wyjątkiem kosztów dostawy oraz kosztów zwrotu,
-
użyjemy tej samej metody płatności, jakiej użyto podczas zakupu,
-
zwrot środków nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego towaru.
6. Adres zwrotów (Polityka magazynowa)
Wszystkie zwroty są odsyłane do naszego centralnego magazynu w Azji.
Adres zostanie podany e-mailem po zgłoszeniu chęci zwrotu.
❗ Zwroty wysyłane bez zgłoszenia lub na niewłaściwy adres nie będą przyjmowane.
7. Reklamacje
Jeśli produkt jest wadliwy, prosimy o kontakt:
📧 obslugaklienta@werabutik.pl
Do reklamacji dodaj:
-
opis wady
-
zdjęcia
-
numer zamówienia
Reklamacja zostanie rozpatrzona zgodnie z polskim prawem konsumenckim.