Zetia - luxe komplet
Zestaw Winter Chill – miejski płaszcz i casualowy styl
Zestaw Mila – Elegancki komplet dzianinowy
Vivienne - Dwuczęściowy zestaw z prostymi spodniami i topem z dekoltem w serek
Sofía - Elegancki zestaw z wiązaniem w talii
Set Emilia – Klasyczna elegancja
Sara - classic zestaw dwuczęściowy
Runa - Wygodny Zestaw
PALLINA | Krótki Różowy Garnitur
Nora - Elegancki zestaw z aksamitu
MIRELA | Elegancki Letni Zestaw
MILENA | Elegancki Kombinezon Bez Ramiączek
MIALENA | Elegancki Wiosenny Zestaw
Mella - Komplet kardigan, bluzka i spodnie
Lyra - Elegancki zestaw 2-częściowy
LAURA - Elegancja i wszechstronność w jednym
Lara - Zestaw Sport Chic: Wygoda i Styl w Jednym Looku
Lara - Elegancki zestaw 3-częściowy
Estela - Skórzany zestaw
Estefanía - Prążkowany zestaw
CASIMA | Krótki Zestaw Pościeli z Nadrukiem Geparda
Bruna - Elegancki zestaw z marynarką i spodniami
Bella - Swobodna elegancja w nowoczesnym styl
AXELLE | Elegancki strój wydłużający sylwetkę
Aniela - Garnitur damski dwuczęściowy na miarę
ANIA | Kobiecy Dwuczęściowy Zestaw – Miękki, Zgrabny i Stylowy
AMORA | Casual dwuczęściowy zestaw
Amira™ | Luksusowy i wygodny damski zestaw trzyczęściowy
Amira - Satynowy Zestaw Luxe Flow
- Polecane
- Najlepiej sprzedające się
- Alfabetycznie, A-Z
- Alfabetycznie, Z-A
- Cena, od niskiej do wysokiej
- Cena, od wysokiej do niskiej
- Data, od najwcześniejszej do najpóźniejszej
- Data, od najpóźniejszej do najwcześniejszej
FAQ
NIE OTRZYMAŁEM POTWIERDZENIA MOJEGO ZAMÓWIENIA?
Po złożeniu zamówienia w naszym sklepie internetowym otrzymasz potwierdzenie zamówienia na swój adres e-mail.
Jeśli nie otrzymasz tego potwierdzenia w ciągu godziny od złożenia zamówienia, może to wynikać z jednej z poniższych przyczyn:
- Czy wiadomość trafiła do folderu SPAM Twojej skrzynki e-mail?
- Być może podałeś nieprawidłowy adres e-mail?
Jeśli żadna z powyższych sytuacji nie ma zastosowania, skontaktuj się z naszym działem wsparcia (rsm.agency0@gmail.com).
Zamówienie mogło nie zostać poprawnie złożone.
CZY MOGĘ ZMIENIĆ MOJE ZAMÓWIENIE W PÓŹNIEJSZYM TERMINIE?
Jeśli odpowiesz w ciągu 24 godzin, postaramy się idealnie dostosować Twoje zamówienie do Twoich życzeń.
Należy jednak pamiętać, że Twoje zamówienie jest przetwarzane tak szybko, jak to możliwe, dlatego nie powinieneś zbyt długo zwlekać.
GDZIE JEST MOJE ZAMÓWIENIE?
Gdy Twoje zamówienie zostanie spakowane i przygotowane do wysyłki, otrzymasz potwierdzenie drogą mailową.
Jeśli nie otrzymasz swojej przesyłki w ciągu 10 dni roboczych od daty wysyłki (po otrzymaniu potwierdzenia wysyłki e-mailem), skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (rsm.agency0@gmail.com).
Z przyjemnością Ci pomożemy.
ILE MAM CZASU NA ANULOWANIE MOJEGO ZAMÓWIENIA?
Termin odstąpienia od umowy wynosi 30 dni od daty otrzymania towaru.
Jeśli chcesz anulować swoje zamówienie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a my zajmiemy się resztą.